Ömsa skinn?

Ja, man kan ju verkligen tro att jag gör det! =(
Jag brände ju mig rätt rejält i Lördags. Och inte den gamla vanliga "brännan" man kan få, utan hä snackar vi nästan brännskada.

För 2 år sen så var jag & älsk och ställde ut bilen på Gelleråsen i Karlskoga, och där brände jag mig så mycket, så dom klassa det som 2:a gradens brännskada. Så då tycker man ju att man borde ha lärt sig vid det här laget.
Men ICKE! Inte jag inte.
Satt där på en bänk och pratade med en gammal vän som jag inte träffat sen jag flyttade härifrån, och glömde helt enkelt av att inte sitta där i gassande sol i ca 2½timma mitt på dagen.
Och att smörja in mig, det hade jag ingen tanke på kl 06, en lörda morgon.

Så nu ser jag ut som en tvättbjörn av solglasögon. Men det är smällar man får ta.
Fast nu har det börjat att fjälla, så det ser ut som jag nästan ömsar skinn. *asg*

Ye ye, shit happens.
Nu ska jag iaf strax gå ner till BVC, ska bara göra mig iordning, och lillkillen också. Synd bara att han preci har somnat i sin vagga. Nu måste jag ju tyvärr väcka honom. =(

Uppdaterar sen vad vikt och kanske längden är!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0