Taaadaa!

Idag ska jag klippa mig och färga håret!! WEEIII!!!
Jag kan verkligen INTE beskriva hur mycket jag har längtat efter detta! Jag har ärligt talat den FULASTE utväxten du kan tänka dig mitt på huvudet... Usch

Men nu ska det väck! Det blonda också, nu ska jag bli mer som min naturliga hårfärg. Känner att det behövs. Mitt hår behöver det.
Blekte håret när jag väntade Lucas, och efter det så har det inte blivit riktigt bra. Ibland så är det som tuggummi när det är fuktigt efter en dusch. Inte bra alls!
Riktigt märkligt eftersom jag blekt det såå många gånger innan, men det hände väl ngt där.

Iaf, var ju på student fest igår hemma hos grannen Johanna som är en barndomskompis. Riktigt trevligt var det! Jag drack tillomed ett glas skumpa, och jag kan lova er att det var riktigt smaskigt! =D

Nu ska jag käka lite frulle, sen blir det till att göra sig iordning coh fixa lite här hemma innan det är dags att åka in till stan.
Tack mamsen för att du följer med till frissan, så jag kan vara lugn! ;-) *Bamse mega stor puss!*



/S


Kommentarer
Postat av: Anna

söt han e eran prins synd bara att tiden går så fruktansvärt fort.. Allt bra med er?? massa kramar

2009-05-28 @ 10:14:26
URL: http://annaholmros.blogg.se/
Postat av: charlotta sundh

Hoppas håret blir bra :)

2009-05-28 @ 12:54:25
URL: http://charlotta90.blogg.se/
Postat av: Madelene

Så skönt att få ordning på håret.. Minns själv första gången man skulle till frissan efter att Linnéa kommit.. vilken lyx det var=)

Hoppas allt flyter på för er..

Kramar från oss

(ps..hör av dig om du skulle vilja modella med lillklimpen)

2009-05-28 @ 18:49:07
URL: http://madelenel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0