30 November 2009 F YOU!

Trött, tröttare, tröttast.

Helt galet trött är jag!
Ändå har jag inte gjort ngt kreativt alls idag, inte mer än att spendera hava dagen på golvet fullt med leksaker och mini älsk.
Även om man har en tuff dag och det känns som allt kommer att skita sig, och då menar jag allt.

Då räcker det att titta på Lucas och alla andra problem är som bortblåsta!


Skit bilen är paj den med, jävligt kul!
Så nu har vi 2 st bilar som vi inte kan köra, för motorerna är urplockade.

Men känner jag Fredrik rätt, så är det där fixat snart! :)

Imorgon så är det inte mycket som är planerat, inte mer än att det blir lite fika hemma hos Farmor som fyller år.

*Jag hoppas innerlgt att morgon dagen blir bra mycket bättre än denna dagen.
Måndag 30 November 2009 - Up Your´s!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0