Morgon!

God morgon alla glada!
Här hemma gick vi upp för lite mer än en timma sen. Har försökt få i lite gröt i Lucas mage,  men han tvärvägrar verkligen.
Ser ut som om han ska avlida i vilken sekund som helst. Och så försöker man ge ngt annat ist, nej men då har han bestämt sig för att han minsann inte ska ha ngt att äta alls, utan börjar å säga "babababa dadada" så det sprutar ut diverse saker från hans mun och sprutlackerar hela köksbordet och allt som är närliggande.
Inte så kul kanske, men what to do?


En något renare Lucas än slutresultatet.

Annars så kommer det nog bli en rätt lugn dag idag, ska ju som sagt åka och bränna pengar på något som kanske inte är så kul att lägga pengar på, men något man måste ha. Mat.
Jag hade hellre lagt pengar på nya kläder, köpt massor av saker som Jimmy Choo gjort tillsamans med H&M.
Finns ett par skor där som är "drop dead" Men som sagt, måste lägga pengar på sånt som är behövligt.
Ett par skor som kostar över 1000:- kanske inte är något som måste prioriteras då.
Även om min lilla shopping djävul sitter på min vänstra axel och talar om för mig att min garderob hade blivit faan så mkt bättre med lite saker ifrån Jimmy Choo. För vem vill inte ha det hemma egentligen?
Men sen så sitter den där "snälla" saken på min högra axel, och talar om för mig vad vi egentligen behöver ha pengarna till.
Mat, blöjor, mat till lucas, och allt annat som man måste handla hem.

Ibland önskar man nästan att man vore miljonär så man kunde köpa precis vad man ville. Men så är inte läget.
Bara att gilla det.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur søt som helst eran lilla lucas =)

2009-11-13 @ 23:00:18
URL: http://tuschaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0