Nöff nöff?

Kommer ni ihåg att jag skrev i förra inlägget att jag kände mig som en överkörd fluga mot en vindruta på en lastbil, det har inte ändrats överhuvudtaget.
Och dessutom så börjar jag må sämre, huvudvärken som inte vill släppa börjar att bli tyngre och tyngre.

Men skam den som ger sig, jag tänker inte bli sjuk! :)

Idag måste jag iaf åka till olskroken och köpa en nässug till mini älsk, som har haft det lite tufft i natt med sin andning genom näsan.
Och näs droppar funkade inte så bra på den nästäppan.
Så då får vi åka ut på en roadtrip, mot min fasa egentligen. Hatar att åka spårvagn och buss nu med Lucas när nöff nöff sjukan är och alla andra sjukdomar.

Men vad gör man? Fredrik har precis åkt till Karlskoga för att stanna hos sin pappa en natt, för att sedan åka till Uppsala.
Så han kommer inte hem förrens imorgon kväll eller på lördags morgon.
Så då får jag snällt sätta mig på vagn & buss för att uträtta mina ärenden.

Nu kallar en något piggare Lucas efter att ha lite välling i magen.
Och hans önskan är så klart min lag. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0