God morgon!

Här hemma har vi gjort framsteg 2 nätter i rad!
Och jag har fått sova mer än 4 timmar på raken 2 nätter i rad, så för en gångs skull så känner jag mig utvilad!
Lucas har ju alltid varit en hungrig liten sak, så jag tror han bara har sovit en sån här natt innan och då var han runt 2mån.
Så ni kan ju tänka er hur glad jag är som faktiskt fått sova! =D

Lösningen till det hela är att vi har smygstartat med välling för 6mån bebisar. Så jag har blandat i 50ml i ersättningen.
Så det blir mycket tjockare och mättande! =)

På dagens schema så ekar det rätt tomt, ska åka och handla lite på baby hörnan men sen så är det tomt.
Funderar på att åka ner till mams&paps och bada med Lucas i deras badkar! Vi har ju bara en dusch kabin, så det är riktigt tråkigt.. =(

Nu blir det frukost och sen dags att göra oss iordning för dom få sakerna vi ska göra... =)

*Chingeling


Kommentarer
Postat av: Josse

Kan förstå hur glad du är. Samma här med Oscar, han sover typ aldrig på nätterna. Man känner sig helt slut. Men någon gång ska det väll bättra sig. Skönt att du fått några timmars sömn nu iaf. =) Kramar

2009-09-26 @ 13:43:32
URL: http://josephineniilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0