Lugn bara lugn!

Lugn bara lugn! =)
Det har inte hänt ngt speciellt med mig, det var ett argt blogginlägg bara.
Var allmänt arg och irriterad. =) Och då är det lätt att skriva ett sånt inlägg i ett upprört tillfälle. =)
Så nu vet ni! =D
Sen syfta jag på att min mamma & pappa kunde packa ner mig i deras resväskor, för imorgon så åker dom till härliga Cypern.
Och jag är bara SÅ sjukt sugen på att följa med! Bli lite brun, dricka goa drinkar, få komma bort från alla vardagens måsten och bara kunna få slappna av med familj...
Det hade vart grejer det.
Men jag får snällt stanna hemma, för dom ska fira att dom varit gifta i 30 år.
Så det vill man kanske inte följa med på, det är ju trots allt deras resa..♥

Nu ska jag gå och lägga min lilla plutt som ser rätt trött ut.
*Vinkivink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0