1 månad & 2 veckor sen.

Ja, så längesen är det tydligen sen jag skrev här sist.
Bortförklaringen kallas för sommar & nada lust eller ork att skriva.
Just nu har jag nästan som vanligt många bollar i luften, köket får sig en make over och det ska resten av lägenheten också få.
Jag och min karl har nämnligen bestämt oss för att vi ska bo kvar i denna lgh tills vi kan köpa oss något eget!
För det är inte snällt mot Lucas & katterna att flytta bara för att. Det är ju trots allt inget fel på lägenheten, bara vissa av folket som bor i området.
Men hur man än vrider & vänder på det, så finns det säkert alltid någon idiot i ens närhet som vill försöka göra ens liv lite surare.

En annan sak är väl att jag har fått jobb också! =) *tummen upp på det!
Börjar jobba så fort Lucas fått dagis plats & inskolning är klar, så det känns kanon!
Så nu ska man börja jobba inom restaurang yrket igen. =)

Annars är allt som vanligt, Lucas växer så det knakar och mamma & pappa får bara gilla läget och hänga med.
Tänk, imorgon är han 1år & 4månader. Han är ingen bebis längre utan börjar bli en stor kille med sina egna goa egenskaper! ♥





Nu ska jag återgå till att busa med Lucas, sen ska jag slipa & spackla klart i köket.
Ska försöka bättre mig med bloggandet, eller iaf försöka ;-)

Kommentarer
Postat av: Lee - Melwins mamma!

Vilken sötnos!

2010-08-13 @ 15:43:46
URL: http://leenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0