Lång natt...

Usch, natt blev det inte många timmars sömn.
Lucas tyckte minsann att han skulle vara vaken, ha somna inte förrens 02:15.
Helt otroligt! Gjorde precis allt, lulla i vagnen som han sen somna i. I ca 25min sen vakna han igen och var helt förstörd.
Känns verkligen att man inte har fått så mkt sömn.

Men sömnen kan man ju alltid ta igen ngn annan gång :)

Igår så åkte vi iaf till ikea för att handla en bokhylla till Lucas rum *äntligen!*
Och jag är alltid lika förvånad över att det tar sån lång tid att sätta ihop alla IKEA´s möbler som man köper. Men tillslut så blir det ju bra, så det är ju värt all tid :)


Riktigt skönt att få lite mer ordning på alla hans saker. :)

En glad liten plutt mitt i natten, som minsann inte skulle sova! :/

Nu ska jag tillbringa lite tid med Lucas på golvet.

Hoppas ni mår bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0