Det ska väl börjas i tid?

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om, för det har inte hänt så mycket.
Ingen bil tillbaka ännu, har inte ens fått reda på vad dom vill göra! Skit dåligt verkligen!!!
Man har ju ändå en bil för att man behöver ha en bil, visst det går att åka buss. Men jag skulle vilja se hur alla storhandlar och sedan konkar på allt på bussen ink barn & barnvagn?

Tur att min mamma och pappa är så snälla och lånar ut sin bil när vi behöver ha en! Tack, det är guld värt!♥

Sen så går lilleman går hela tiden nu! =)
Var en sväng på Allum förut idag, och han skulle promt gå och hålla mig i handen en stund =)
Lite vingligt är det allt ibland, men det är verkligen inte så farligt!



Det sägs att det ska börjas i tid, och så får det ju helt enkelt bli. =)
Imorgon blir det melodifestival kväll hemma hos oss med mat & dricka tillsamans med Sandra,Sören & Emelie. =)
Hoppas vi kan försöka planera lite mer inför kommande semester som vi ska åka tillsamans på, längtar redan!

Vill ha sommar, sol, och varma sköna kvällar med trevligt sällskap! =)

Nu får det allt bli att gå och lägga sig, ska försöka att komma upp tidigt imorgon och kanske åka till gymmet eller ta en lång promenad. Får se vad det blir, och om jag ens kommer ut ;-)

Natti natt

Kommentarer
Postat av: Josse

Vad stor han har blivit sötnosen er=) Tiden går verkligen alldeles för snabbt. Har ni fått tillbaka bilen ännu? Så jobbigt att vara utan ju=( Kram

2010-03-15 @ 09:22:13
URL: http://josephineniilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0