Äntligen!

Jag kan min grej.

Fick äntligen tag på han som säljer en vit sängstomme som jag hittat på blocket!
Nackdelen är att det är mellan mig och en tjej till, men hon får dagen på sig imorgon. Hör hon inte av sig då, då är den min!
Då ska hämtas hem på torsdag, sjukt gött!

Då kanske det blir tapeten som jag hittade på hornbach ändå, för den passar bra ihop med en vit säng. ;-)


Så nu håller vi tummarna på att hon inte hör av sig, eller att jag får den ändå! =D

Hoppas, hoppas, hoppas...

Annars har vi inte gjort så mycket här hemma, jag är trött, har huvudvärk & börjar få ont i kroppen.
Hoppas verkligen inte att jag ska bli sjuk nu när jag är själv med L på veckorna.

Då skulle tufft bli en helt annan innebörd tror jag.

Och ut har vi inte kommit heller, det har regnat hela dan =(
Så nu tar vi helt enkelt nya tag, och hoppas på en bättre dag imorgon.

Ikväll ska jag försöka slipa spackel & spackla lite i sovrummet. Man får lite mer ork & lust till det när man ser att det går som vill =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0