Tänka sig...

Att det redan har gått 3 månader sen min stora förvandling från små till större ;) Tiden bara springer ifrån, helt galet!

Och ju fler dagar som går, så blir jag bara mer och mer säker på att det är ett av dom bästa valen jag gjort i mitt liv.

Många kan tycka att man är helt pantad som vill göra det, att det bara handlar om utseende fixering, dagens utveckling & att man bara vill vara en "blondin" med stora rattar.. (?)
Men allt handlar inte om det.
Det kan vara något som man kanske stört sig på i flera år, något som man skämts över.
Köpt olika hjälpmedel för att lyfta, göra större osv.. (Ni tjejer vet säkert precis vad jag menar!)
Man har verkligen gjort allt i sin makt med att försöka vara nöjd med sig själv, utan att behöva göra ett rätt så stort ingrepp.

Min mamma sa alltid till mig att "vänta tills du fått barn, då ska du se att dom kommer att bli större".
Men icke.
Så ibland så nöjer man sig helt enkelt inte med det, att bara vara "nöjd"

Så den 10 November valde jag att göra en bröstförstoring.
Och det är absolut det bästa jag har gjort! Alla mina komplex som jag haft inför mina "gamla" bröst är helt bortblåsta.
Det är så skönt att slippa tänka på vilken bh man ska ha till vilken klänning, tröja osv.
Att gå och klämma på alla dessa bh:ar som känns som 5 cm tjocka cement kuddar. Bara för att få den där "hyllan" man alltid drömt och suktat efter.
Nu har jag inte det problemet längre, och det är helt underbart!

Hej då tjocka bh:ar som trycker upp dina stackars tuttar så mycket det bara går, med 5cm vaddering.
Jag kommer verkligen inte att sakna er!



Kommentarer
Postat av: Charlotta sundh

Jag förstår dig helt och fullt. Jag tycker att det där är en. Typ som att göra en magoperation. <3 stå på dug och tro på dig själv.. Så länge du är nöjd själv så är jag nöjd <3 puss på dig <3

2012-02-10 @ 23:22:25
URL: http://charlotta90.blogg.se/
Postat av: bloggen om bröstförstoring

Hej, jättebra inlägg. Länkade det i min blogg! Hoppas att det var okej :)

2012-03-19 @ 22:55:34
URL: http://http://breastenlargement.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0