Bilder!!

Japp, nu lägger jag bara in bilder, jag orkar inte skriva så mkt. Har en massa att göra, så jag hinner inte riktigt nu!
Bloggar ikväll! Lovar!!=)

image103
image104
image105
Haha där va jag också!=D
image108
image109
Nu med dörrar på! Och fram dörren är i samma nyans, den är bara jävligt dammig! =(
image110

Helt klart en förbättring!=)
Denna bilen känner sig väldigt ensam iaf..=(
image111
Skall börja med den nu i veckan igen...
Nya inredningen är inne i den iaf
image112
image113

Japp,så är det... Nya inredningen till fin bilen kommer från S60...=) Kanon sköna att sitta i, bättre än dom 4 racestolarna som satt i innan! Nu kan man ju sitta bekvämt utan att få kramp ngn stans!=D *hihi*
Nä, nu skall jag diska å dammsuga lite! Bloggar som sagt ikväll, men förhoppningsvis lite nya kort!

Ciao!
/Sara

Kommentarer
Postat av: Alex

de blir nog bra de där :)

2007-11-12 @ 16:45:17
Postat av: Josse

Ser ut att bli jätte bra det där =)Den färgen är riktigt snygg! Lova nu att blogga ikväll så att jag kan läsa lite =) Kram

2007-11-12 @ 18:29:12
URL: http://Nilssonjosephine.blogg.se
Postat av: ola

ojoj rune blir ju rikigt fin
gumman....
Ska bli kul å se den sedan


puss på dig

2007-11-14 @ 01:46:48
URL: http://www.goldenastra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0