Kallt!!!

Klockan är nu 13:45 och det är verkligen skit kallt i våran lägenhet!!!! Jag ringde ju till hyresbostäder och frågade om dom kunde komma hit och fixa det... Dom kom hit och satte dit en list runt balkong dörren!

Är det meningen att man skall ligga och huttra i sängen innan man skall sova och dessutom ha 2 täcken?

1 Duntäcke och 1 Fibertäcke!!! Sen har jag min kamin (Läs Fredrik) brevid mig, men det hjälper inte!
image131

Jag tror till och med på fullaste allvar att isbjörnen är varmare än vad jag är!!

Sen är det ingen idé att ringa dit igen, för att han som svarar i telefonen är bara såååååå otrevlig!

Visst, jag är ju inte den som är den, men just nu orkar jag inte... Han är jämt otrevlig...

Detta får nog min älskling ta hand om! =)


Nu skall jag gå till han som äger mitt hjärta!

/Sara

Kommentarer
Postat av: josse

uhhh jag vet hur det känns. Dom fixade elementen i vår lägenhet för några dagar sedan. Min sambo ringde först och det hände ingenting på 5 veckor. tillslut va jag så arg så jag ringde och skällde på henne. Dagen efter fick vi det 4 grader varmare:P.
Men det är illa att man ska behöva ringa och skälla. Hoppas ni får det varmare snart!

2007-11-20 @ 22:43:30
URL: http://nilssonjosephine.blogg.se
Postat av: louise

Här är dom jätte bra med det där, ringer man så kommer dom dagen efter och höjer värmen,
grodan är så frusen av sig nu när han deffar inför tävlingen så han har ju inget underhudsfätt ens som värmer han. stakarn, men tända värmeljus i hela lägenheten är toppen bra. ler

2007-11-22 @ 11:49:13
URL: http://krollsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0