Upp och hoppa!

Klockan ringde kvart i 7... Snooza 2 ggr...=)
Pallra sig upp för att sätta på väcknings ritualen! *Kaffe*=)

Under tiden som kaffet kokade, så passade jag på att sortera tvätten som jag håller på och tvättar nu...

Idag är det stor städning! Skall skriva en sån där lista... Fick även ett tips på att skriva en lapp om vad som skall göras, lägga den i rummet, med en penna, och sedan bocka av...
Funderar på om det verkligen är värt att putsa fönster idag, det duggar ute och är allmänt grått...

Jag funderar starkt på att skaffa öronproppar också, jag börjar tröttna på min kisse Tuffe... Nu börjar det bli bra jobbigt med allt ljud på natten! =(

Bara att ta henne iofs och gosa med henne tills hon lägger sig emellan mig och Fredrik... ♥

Jaja, listan...

*Städa hallen
*köket
*badrummet
*vardagsrummet
*sovrummet

*Ta fram köttärs och tina 
*diska
*laga lunch till mig och Fredrik... Lasangette blir det..*mums*

Och en masssssssssssa saker till!
Nä, nu måste jag springa ner och hänga upp tvätten!

Och kanske börja fixa här hemma, rätt mycket på den där listan!!=/

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0