Snuvig...

Gaaah! Vakna med världens huvudvärk, snuvig näsa och en halsont som inte finns på denna planet! Ingen influensa här tack!
Får reda på hur det blir med jobbet nu i slutet av denna veckan, eller i början av nästa hoppas jag!

Denna väntan... =(
Idag är det stor handla som gäller, om min bubbe klarar det... Hans knä är jätte skrot nu... Skall faktiskt knalla iväg för att gå och köpa ett par kryckor åt honom.. Han kan knappt gå nu....*Stackars min plutt*
Ringde till sjukhuset för att kolla först om man bara kunde fått låna, men nää.. De fick man ju inte göra... Var tvungen å köpa... Hmm, tänkte jag..Dom är väl svin dyra bara för att dom kan ta mkt för dom..=/
Frågade vad dom tog för dom... 100:- st...Skit bra! Jag tar två med en gång! Så jag skall snart knalla!

Precis ätit lite mat, biffstroganoff sen igår..*mums* Men nu är jag proppmätt!

Vi har super fint väder här iaf, klar blå himmel och lagom kallt... Men snart kommer den där vidriga vintern!
Hade ärligt talat nästan -30 förra året!!! Behöver jag säga att jag blev chockad?! =O
Jag är van vid hals taskig vinter med slask å sånt där... Men näää!!! Här har vi riktig vinter! Bläää!!!!=(

Hatar vintern!!!

Fyller iofs år snart, inte alls långt dit nu, vet inte vad jag önskar mig bara.. Mamma å pappa undrade de förra veckan! Ingen aning mamma vad jag vill ha! Lite kläder hade faktiskt inte suttit fel, då jag ändå har plussat på min vikt lite sen jag sluta röka!!

Btw, Carolina Gynning säljer sina saker som Roomservice gjorde/inredde åt henne!
http://www.blocket.se/li?q=gynning&ca=11_s&th=1&c=0&w=1&aws=&awe
Haha, jag tycker hon är stört skön! =)

Nää, nu skall jag knalla iväg över gatan å in på lasarettet!
Ha d hej!
/Sara
=:-It´s too late to apologize-:=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0