Lång kväll!

Jaha, Fredags kvällen tillbringade vi i garaget... Jag fick faktiskt rätt mkt gjort, känns skönt..=)
Har spacklat klart 1 låda och skall slipa klart det sista imorgon...

Helt nöjd faktiskt med tanke på att jag spacklade helt själv idag, för första gången...=) Tänkte ju att det kaske inte skulle vara så svårt. Det var faktiskt inte alls svårt! Kollade en gång hur Fredriks blandade allt spackel med härdare, och gjorde det själv sen..=)

Sen var det bara att börja spackla! Är faktiskt helt nöjd över resultatet! Fick även höra av min plutt att jag var duktig.=)
Känns rätt skönt att få höra det av en lackerare. Då får man ju de lite bekräftat att man kan...=)

  Tycker jag var duktig iaf!=)

Sen var Martin där en sväng och slipade ner sina fälgar som Fredrik skall lacka, hade lite skoj och skulle se hur det såg ut om man bara satte dit hans... Lite coolt faktiskt..=)

Har precis diskat här hemma och plockat undan lite.. Så nu skall jag kika runt lite mer, sen blir det natta inför en ny dag imorgon i garaget med förhoppningsvis mer krafter!
/xoxo



Kommentarer
Postat av: Josse

Klart att du är duktig gumman =) Elmia börjar närma sig med stora steg nu =) Kram *

2008-02-17 @ 09:07:20
URL: http://Josephinenilsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0