Min Lördags kväll...

Har varit lugn... Varit hemma större delen utav dagen, som vanligt...
Sen var vi och hälsade på Svärfar en stund..=)
Sen bar det iväg till Kronhallen för att handla lite mat... Grillad kyckling och sallad blv det idag! *mums*
Hade i lite melon också i salladen...*mumma* Det smakade verkligen sommar! *Längtar så!*

Annars så har det varit en lugn kväll med lite film... Kollade på "Good luck Chuck" Riktigt rolig film faktiskt..=)
Och just nu sitter Fredrik och Grek och kollar på Aliens Vs Predator, inte riktigt min typ av film direkt, så dom kan gott titta på den medans jag bloggar en liten stund och kikar runt på annat...=)

Imorgon vet jag inte vad som händer, förutom att vi skall tvätta kl 14-22... Sen skall vi väl sätta upp spegeln och hyllan som jag köpte för ett bra tag sen...
Så det kommer upp..=)
Kort kommer..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0