Skilda meningar...

Ibland händer det att man som människa har skilda meningar om livet... Men det betyder inte att det är något negativt för den delen...
Tänk om alla tänkte likadant, hur hade världen sett ut då? Ibland är det bra att ha dessa skillda meningar, ibland inte...


Japp, det där var min "fina" sida av mitt tänkande! Ibland kan jag allt om jag vill! =)
Idag är det en sån där dag då jag skall fixa allt här hemma... Typ just nu tvättar jag, sen skall jag städa hemma, och sen blir det mat!
Dagens mat idag blir ugnsbakad falukorv med potatis mos...*gottis*

Vi var och hämtade sofforna igår, det var kanon bra!=) Nackdelen var att det tog i stort sätt hela dagen...=( Så det var därför det blev så sent igår i garaget...

Idag så är det bara att ta nya tag och fortsätta med bilen!=) Känns skönt när man börjar se att det börjar närma sig ett slut, även om det kanske är långt kvar...=)
Som ni märker så skriver jag inte så mycket om vad jag gör i detalj, detta är just på grund av att det vi gör är rätt hemligt...=) Kanske kommer upp ett kort på det jag gör, någon gång..=)
Vi har ju fått snö här i Kga nu också, men som tur är så håller den på att töa bort idag! *skönt* Men däremot så tog jag ett riktigt sött kort, när Tuffe&Snuff fick känna på snön för första gången på balkongen...=) Det var bra läskigt tyckte dom! *hihi*
  För sött!=)

Sen har vi sötnosarna som ligger på våran nya puff..
   Så skönt sov stil!=)

Nä, nu skall jag äta lite  med lite  ovanpå! MUMS!=D

/Sara

Kommentarer
Postat av: louise

hihi gjorde ungsbakad falukorv idag me. ler. de märks att vi gått i samma kock skola i tre år *blink*

2008-01-07 @ 18:02:54
URL: http://krollsan.blogg.se
Postat av: Viveca

Sötast!
Jag saknar dig! Ja jag vet, fast vi formulerar oss lite olika. Sara jag är lite sugen på att se lite mer bilder av hur du bor om du skulle kunna ordna detta. Jag kom på att jag faktiskt inte har en aning :(

Pusss

2008-01-08 @ 06:35:34
URL: http://vivan.blogg.se
Postat av: Vivan

Hallå! Här skriver man ett litet inlägg o så typ försvann det på nått skummt sätt! Damn vad har hatar datorer!!
Saknar dig!
Puss

2008-01-08 @ 06:37:21
URL: http://vivan.blogg.se
Postat av: Josse

Nej det är tur att alla inte tänker lika dant =) tänk om alla hade velat ha samma kille, kört samma bil, haft lika dana kläder =) ufff=)
Det blir nog falukorv för min del med idag, blev så sugen på det nu när jag såg att du har lagat det =) Kram *

2008-01-09 @ 13:19:30
URL: http://nilssonjosephine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0