Nu ska jag

Strax börja göra mig iordning.
Älsk och jag ska gå ut och äta idag. =)
Så nu har jag precis kommit ut ifrån duschen, efter 1timma. =)
Såå skönt å duscha!
Synd bara att vi inte har badkar, för det är ännu skönare.
Bara ligga och slappna av, och ha det gott=)
Tömde min telefon förut också, så jag tänkte visa upp 2 saker som jag fick i present!
  
Dessa fina blommor fick jag av älsk på min födelsedag! =)

 
Och dessa coola stövlar fick jag av min syster Lina och familj i present!
Kan ju säga att dom är guld värda för att inte bli kall och blöt om fötterna!
Speciellt när det snöat, och är massa slask ute!=)
Vilket det var igår!
 
En skitig Rune med nya vinter fälgar på! =)


Nä, nu borde jag sätta igång! =)
Hej hopp!
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0