Jävla skit!

Okej, jag köpte en Tommy Hilfiger klänning i lördags.
Eftersom den blev lite skitig efter festen så tänkte jag tvätta den idag.
Och färgerna var vit/beige och typ en koppar färg.
Nu till saken som är, all koppar färg har färgat dom andra 2 färgerna, så klänningen ser inte ut så som den ska!

Detta är verkligen INTE OKEJ!
Hade jag velat ha en sån klänning i dom färgerna, hade jag köpt en sån...
Så uppenbarligen funkar det inte att tvätta såna här klänningar! Och ja, jag tvättade enligt tvätt rådet.



Inte okej Tommy Hilfiger!
Skäms!!!

Kommentarer
Postat av: anna

å nej vad synd! Men om du tvättat den som det står så skall du lämna tillbaka den. det gjorde jag med ett par byxor aom vi fick till lillan som blev missfärgade. Stå på dig!

2009-07-29 @ 22:55:34
URL: http://pann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0