Tuff natt

Inatt var väl ingen höjdar natt med skön sömn, vilket jag ändå brukar få!
Annars brukar jag bara vakna för att gå på toa 1 gång om natten, och när jag ska vända mig om. Men annars är det lugnt.

Men inatt har inte varit kul alls! Har haft rätt täta sammandragningar, dom var tillomed regelbundna ett tag...=/
Så det var bara att gå upp och gå lite, ta en alvedon och värma vete kudden.
Efter det så somna jag om igen, för att behöva gå upp och göra samma procedur senare igen.


Så idag blir det vila!

Älsk är hemma just nu med en mage som bråkar med honom... =( Stackarn...
Så nu ska jag faktiskt krypa ner brevid honom och gosa lite, för en sån tur att man får gosa i sängen med honom på morgonen är rätt liten. Alltid på språng mitt ♥.

Kommentarer
Postat av: malin

ja det är det...får kolla upp det, inte kollat så noga hehe

2009-03-03 @ 12:54:28
URL: http://bilbruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0