Mosklubba





Så här gott kan man sova i morfars knä! =)

Sen var det någon som undra vad mosklubba var?
Lucas är en mosklubba på detta kortet med! En liten knubbis. ;-)
Det är något som jag och Fredrik säger, och som Fredrik började med. Och vart han har fått det ifrån, det har jag ingen aning om!

Idag händer det inte så mkt. Jag hoppas att det spricker upp ute, så vi kan ta oss en promenad senare.
Har ingen större lust att vara ute och gå, och så regnar det. Det är ett big NO NO.
Sen hoppas jag att min kära Pappa kommer hit för att kolla på säng jäveln som gick sönder i söndags kväll när Fredrik skulle flytta den så jag kunde ta upp en spya som låg där efter Snuff. Och när han lyfte, så gick hela bakpartiet sönder.
Så nu hoppas vi bara att det går att laga.
Köp aldrig en sängram från IKEA, för dom går fan bara sönder! Detta är den andra sängramen som vi har därifrån som har gått sönder.

Rena jävla skiten.

Nu ska jag amma lilla Lucas som skiker efter mat.

/S


Kommentarer
Postat av: emelie

haha mosklubba! :D

2009-05-06 @ 08:01:14
URL: http://emsiiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0