Oj Oj...

Efter en natt med minimalt med sömn, feber frossa, ett barn som skriker efter sin mamma och smärta, så lever jag ändå.
Det är däremot inte så kul för Lucas. För första gången så har han sååå ont av sina sprutor och fått mycket biverkningar.
Det värsta är verkligen när man ser hur ont sitt barn har, utan att man kan göra något. Inte mer än att ge smärtstillande och närhet.

Blev riktigt rädd igår när jag tog tempen på han och den visade 40,3 men som tur var så gick den ner lika fort och stannade på "bara" 39,9.

Så idag hoppas jag att det vänder, så han blir sitt vanliga goa jag. ♥

Kommentarer
Postat av: Josse

Naw..Lilla plutten.. Hur är det med honom nu?

Inte alls kul när dom är sjuka. Våra älsklingar.

Kram till er

2010-04-17 @ 16:44:52
URL: http://josephineniilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0