Otursdrabbad?

Idag är en sån dag där allt känns tungt...

Började dagen med att försova mig, men blev inte sen till varken dagis eller jobbet. Trots att jag missade min vagn in till stan.

Slog mig i ansiktet när jag skulle bära ut utemöblerna & ramlade när jag skulle gå upp och hämta bröd på jobbet.
Har sen dess sjukt ont i armbågen, och svårt att röra den.
Tur att det är vänster, och inte höger.

Nu ska lilleman äta lite middag, och sen få sig ett varmt & gott bad.
Sen blir det sängen för han, och kanske för mig med.

Skönt att det bara är 2 dagar kvar att jobba denna veckan, skulle verkligen behöva ta igen lite sömn & vila känner jag..

Att gå på knäna varje dag, är inte så jävla skoj faktiskt.

Tur man har sin prins som gör att varje dag är värd att vakna upp till. ♥

Kommentarer
Postat av: charlotta

Men gumman du får vara försikti med dig. Hoppas inte att du får mer ont och att dte inte blev någon skada.



vart jobbar du förresten?

Puss och kram på dig

2010-12-28 @ 17:59:09
URL: http://charlotta90.blogg.se/
Postat av: Karin

Inte gnälla på jobbet redan, hörru du! ;-)

2010-12-28 @ 21:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0