Jag blir så jävla trött!!!

Jag blir så trött....

Nu har vi haft inbrott i våran bil.

Och denna gången var det inte så lite heller!
Vi har ett galler garage, som dom har klippt upp och sen krupit igenom.
Huven var sönder bruten, fönster rutan fram på passagerar sidan var sönder inklusive rutbågen, sidan helt sönder repad, kablar sönderrivna till boxen och massa blod överallt!
Tattarna har även stulit våran nya stereo/GPS & våran data box till bilen.
För er som inte vet så är datorboxen "hjärnan" åt bilen, så vi kan inte bruka bilen alls.
Den går inte ens att starta, all progamvara är helt borta.
Så bärgaren fick komma och hämta bilen och köra den till bilia.

Jävligt roligt att inte ha någon bil, igen!
Jag blir så jävla förbannad över att detta sker!!!
Vi betalar även extra pengar i månan för att just detta inte ska ske, men eftersom att all snö har klommit så har dörren in till garaget inte gått att stänga! (?) Så tattarna har alltså gått in själva in i garaget!

HELT VANSINNIGT!!!

 
  

Jag vill verkligen inte bo här längre, jag känner mig inte säker. Vi är inte säkra! Och jag känner defenitivt att min son inte har det så bra här i Bergsjön!
Fick även reda på att 2 (!) st lägenheter har haft inbrott i samma hus som vi bor i! Och det hände för bara ngn vecka sen.
Killen har alltså klättrat in genom balkongen och sen in i lägenheten genom balkongdörren!!
Heeeeelt sjukt! Och vi som bor på 1:a våningen. =/
Hur kul är det då? Nu ska man alltså behöva vara rädd när man ska sova också? Det räcker inte med att man är rädd så fort det är mörkt ute och man kanske måste gå och handla eller dyl.

Jag vill inte bo här längre, jag vill flytta!!! Helst igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0