Jag kan själv Mamma!

Lucas tyckte att han minsann kunde och skulle äta själv.
Jag är en sån person som gillar att ordning runt omkring mig, och även att det ska vara rent.
Så det här med att alla säger att barn måste äta själva och få kladda, har nästan gett mig lite panik. ;)

Men jag tog mig i kragen och köpte en haklapp som täcker hela hans framsida.

Och det var väl en jävla tur!





Men efter att få se han så här nöjd över att han kan äta med egen sked, och med händerna så är det faktiskt värt det :)

Min lilla bebis börjar bli en stor och redig pojk! :) ♥


Kommentarer
Postat av: Madelene

Tack så mycket=D Känner mig rätt stolt över mig själv=)

2010-02-15 @ 10:49:38
URL: http://madelenel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0