Världens finaste!

Vi blev fotograferade av Madelene idag! :D

Och här är resultatet!

http://madelenel.blogg.se/ 

Korten blev helt underbara i vanlig ordning, Madelene kan verkligen sin sak.

Så om du vill ha kort på dig & ditt barn, eller dig så tycker jag absolut att du ska höra av dig till Madelene, så tar hon kanon fina kort på dig! =D

Tack än en gång Madde, jag uppskattar verkligen att du tar dig tid och kommer och tar kort. Sen är det alltid lika trevligt att sitta och snacka lite skit och bara skratta ;) Och jag hoppas verkligen att du öppnar en egen studio eller liknande framöver. För du är så grym! =D


Kommentarer
Postat av: Karin

Verkligen jättefina bilder!! Madde är ju svinduktig, synd att hon bor så långt bort sen när jag kanske blir sugen på bilder ;-)



Kram

2010-02-24 @ 10:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0