Fredag

Idag är det äntligen Fredag, och det innebär att idag kommer F hem! Tycker att denna veckan aldrig har tagit slut.
Men nu så!

Igår så åkte jag & pappa till Hornbach och kollade på tapeter till mitt & F´s sovrum. Och jag tror jag har hittat den!
Jag var ju inne på att köpa ny sängstomme, men det skiter jag i nu!
Behåller denna vi har, och köper ny sen när vi flyttar nästa gång ist! =)



Detta är en lite tjockare tapet också, så det blir lite mer liv i den!
Ska hänga upp den hemma bakom sängen och kolla så det faktiskt funkar, men det ska nog inte vara ngr problem!
Hoppas F blir nöjd med valet bara, det var ju han som hitta den första gången ;-)

Efter att vi varit på HornBach så åkte vi och hämtade mamma på hennes nya jobb, så nu fick jag se hur det såg ut där med. Inte så olika alla andra apotek =P
Sen följde jag med dom hem & käka kina mat och slö titta på tv. Sov över här med, så natten har jag&lilleman tillbringat i mitt gamla sovrum ;-)

Nu ska han snart sova en liten stund, och då ska jag passa på och slappa jag med. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0