Long time ago?

Idag har träffat min underbara vän Emelie. Det var flera år sen vi sågs sist, men det var verkligen inget som märktes!
Det var som om vi aldrig varit ifrån varann.
Sen att Lucas tyckte om henne mycket, gjorde saken bara ännu bättre! =)


Så idag har vi strosat runt på stan, käkat lunch & tagit en latte on the go.
Helt underbar dag med underbart sällskap!

Passade även på att smita in på scorett och köpa ett par strumpor som är varma&gosiga till skorna.



Fick även ett roligt mms från älskling förut, min nya iPhone4 hade kommit, så han hade varit och hämtat ut den! *weeii :D

Så idag har bara varit en kanon dag! =)

Nu ska jag krypa upp i soffan, slappa och njuta av lugnet innan det är dags att sova.
Man blir extra trött av att vara själv med Lucas på veckorna kan jag lova er.

*Vinkivink

Kommentarer
Postat av: Karin

Gulliga Emelie går ju inte annat än att tycka om :-)Kraam!

2010-11-02 @ 21:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0