Spackel överallt!

Trots att jag var rätt depp igår kväll, och hade egentligen bara velat ligga i soffan och inte gjort ett skit. Så trotsade jag mitt egna humör & hoppade i arbetskläderna så fort jag lagt lilleman. Fick slipat&spacklat det mesta inne i sovrummet.

Så idag är det förhoppningsvis sista gången jag slipar!
Ska greja lite nu när lilleman ska sova middag & sen får jag helt enkelt hoppas att han inte känner av något av sprutan idag så jag kan fixa ikväll med.
Men har nästan ställt in mig på att det kommer bli en tuff kväll/natt. Lika bra!

Så nu ska jag sätta igång, ska bara stoppa min lilla kille i säng först.

Längtar efter den andra mannen i mitt liv... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0