Doktorn - Check

Så.
Nu har vi varit hos farbror doktorn och ingen öroninflammation här inte! =D
Fick lite örondroppar ifall att, så det ska han få i 1 vecka. Ser jag att han fortsätter att ta sig för örat så skulle jag komma tillbaka.
Kan lika väl vara att han har ont i tänderna, att det är därför han håller på vid örat när han dels sover.

Så nu håller vi tummar & tår att det är det. För något öronbarn som JÄMT har öroninflammation vill vi inte ha =/

Idag har jag/vi inga som helst planer. Ska bara vara hemma och tvätta lite, byta säng kläder och lite annat "to do"


Borde verkligen måla klart dom sista dörrkarmarna, men jag hittar inte ork till det.
Kanske blir bättre när jag fått mina glasögon så min hemska huvudvärk ger med sig.

Nu ska jag äta lite lunch & glo på nya avsnittet med Gossip Girl & 90210.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0