Shopping

Lite shopping kan knappast skada? =)
Ska dra på oss lite kläder här hemma, jag sitter i min underbara morgonrock & lilleman kutar runt i sin pyjamas.
Vi är sega idag ;-)

Och så ska vi åka en sväng till Allum, jag ska byta tröjan till L som jag inte fick bytt i helgen.

Vill gärna ha en likadan igen, men frågan är om det kommer hända samma sak igen? =(
Och så ska jag köpa ett par mockasiner.
När vi är hemma hos mormor&morfar så kommer han alltid med deras och ger dom till min mamma som ska ta på han dom.
Så det är väl dags att köpa ett par till han här hemma med, annars är han en sån som inte vill ha strumpor på sig. Precis som mig! =)

Nu är det bara 1 dag kvar också tills Fredrik kommer hem, och det ska bli så skönt att ha någon att gosa med.
Lite väl ensamt på kvällarna ska jag medge...

Vad ska ni hitta på idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0