Underbara höst!

Om det är en årstid som jag älskar, så är det hösten.
Älskar lukten i luften, färgerna på löven och hur murrigt det blir. =)
Och sen att vi (Jag & min tvillingbror) fyller år, gör ju saken bara bättre!

=)

Sitter hemma hos min mamma & pappa just nu, medans lilleman sover en stund. Ska strax gå upp och väcka han om han inte vaknar själv.
Var i väg förut med han till vårdcentralen, men det var 10st före oss och med en liten kille på 1½ med enormt mycket spring i benen så skippa jag det!
Får helt enkelt sätta klockan imorgon och vara där till dom öppnar.
Är ju inget akut direkt, men kan ändå vara bra att kolla upp hans ena öra eftersom han tar sig för det.



Lite bus på väg till Sävedalen hinner man allt med! =)





Underbara älskade lilla killen min, vad skulle mamma vara utan dig? ♥

Nu måste jag gå upp å väcka sötnosen som fortfarande sover. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0