God jul!

Lite sent, men God Jul på er sötnosar!
Det har varit fullt upp kan jag lova er. Eftersom julen kom och gick så snabbt detta året så har den i stort sett bara handlat om stress,stress & lite mer stress.

Men den blev helt underbar!♥
Lilleman fick SJUKT mycket julklappar, så hälften hade verkligen varit nog. Det är inte ens någon idé att skriva vad han fick, så mycket blev det!=) Men så glad han blev och är! =)
Så nu är det verkligen dags att sålla bort lite av dom gamla leksakerna. Men det får bli en annan dag.

Jag fick också jätte bra julklappar av min älskling. Han kan han ;-)
Fick 500:- i presentkort på Lindex så jag kan köpa mig lite nya underkläder. Vilket är välbehövligt! Då jag inte hade någon BH som passade överhuvudtaget ;-)
Men nu har jag det igen! :-)

Gå och fixa till mina naglar igen, då jag tog bort dom i samband med min operation. Sen har jag helt enkelt inte orkat gå och göra nya, men imorgon ska jag göra det igen! Ska bli så skönt att få långa och fina naglar igen! =)

Sen fick jag en jätte jätte jätte fin morgonrock från Lexington.

Den vita på bilden ^^
Den kommer helt klart att bli mitt nya favvo mys plagg, eller iaf dela första platsen tillsammans med min OnePiece.

Annars har det inte hänt så mycket nytt, Lucas blir bara större och större och pratar oavbrutet. Nya saker varje dag & nya meningar varje dag.

Det är rätt kul att höra en snart 3 åring berätta om sin dag på dagis tex. Och många skratt helt klart!=)

Imorgon jobbar jag sista dagen för detta året, ska bli skönt då jag åkt på en förkylning från helvetet. Fick tillochmed gå hem tidigare från jobbet idag, jävla skit! =(
Så jag ska iaf dit imorgon, fixa alla varor och känna efter om det kommer att gå att jobba.

Tur att man har världens bästa arbetskamrater & chef! =)

Nu ska jag bädda ner mig i soffan och kolla på en bra film, och sen blir det sängen tidigt.

All kärlek till er sötnosar!♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Toppen julklappar!!!



Jag sitter här och grämer mig för att ta bort naglarna inför op, har ju haft långa naglar i snart 2 år!!! bara 16 dagar kvar för mig sen är mina 450-500cc större!!

2012-01-10 @ 15:02:59
URL: http://beccastina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0