Fix fix!

Japp, idag har jag haft en riktig fixar dag!
Har monterat ner Lucas spjälsäng, och satt ihop hans nya "växar" säng.

Passade på att ta upp en gammal byrå som stod i källaren också, så den har jag grundat nu och målat om knopparna till mattsvarta.
Hoppas jag iaf kan lägga på ett lager med färg innan det är dags att sova idag.

Imorse tog vi en riktig sovmorgon jag och lilleman ♥ Gick upp kl 8, och sen satt vi i soffan en halvtimma innan det var dags för dagis kl 9.
Idag går han en kortis eftersom jag är ledig, så om en timma ska jag hämta hem honom. :)

Hoppas han blir glad för sin nya säng! :)
Lär få jaga honom ikväll när han ska sova bara, men det är inga problem. Tur att jag jobbar sent imorgon, så man inte är helt slut om kvällen blir som jag befarar.

Nu ska jag traska iväg till affären innan det är dag att hämta mitt troll ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0