Slappt

Sitter och slö tittar på tv... Och gäspar som en tok!
Är sjukt trött efter dagens jobb idag, hade en skaplig lunch rusch! Kul när man har saker att göra, och mycket att göra. Det gillar jag!
Imorgon är jag ledig, och då ska jag fixa massor här hemma.
Städa, sätta ihop lillemans nya "växa" säng, tvätta lite och fixa med lite ditt & datt.
Skulle verkligen behöva åka till IKEA och handla nya lakan till L nya säng, örngott, en ny stödbräda åt sängen & värmeljus som alltid hittar ner i kassen! :)

Får försöka göra detta i helgen när Fredrik kommit hem ist, behöver nog åka till IKEA i Kållered, för dom har det som jag ska ha.
Vi får se helt enkelt!

Nu ska jag fortsätta kolla klart på tv, sen blir det bingen och upp imorgon och lämna L på dagis och sätta igång med "fixar" dagen.


*Vinkivink

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0