2:a Advent


Redan 2:a advent... Tiden bara springer förbi! Har faktiskt gått med strömmen idag och börjat julpyntat...

Allt är inte riktigt klart, men sen när det är det, då kommer det kort på hur det blev!

Julstjärnorna på fot som jag skrev i ett tidigare inlägg blev det inget av, dels har jag letat efter dom men inte hittat ngr snygga... 

Sen vet jag att min kära familj läser! Kan ni kanske skriva här vad ni vill ha i julklapp?

Så man kan börja planera och kanske handla lite! Lilla Leah är väl den som har det bäst i år och alla andra år också, får klappar på julafton och även juldagen! *lyckos*;-)

Inatt sov jag verkligen jätte dåligt, har verkligen hur sjuka drömmar som helst just nu! =/ Ibland kan man undra vad drömmarna betyder?

Nä, nu skall jag göra iordning mig lite, älsklingen kommer och hämtar mig om en timma!

BTW, Någon som känner någon som kan göra min blogg mer personlig? Jag tycker den är sååååååååå tråkig just nu! Nästan så man tappar lusten till att fortsätta blogga...=/

/♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kolla in den här sidan så får du nog svar på de du vill veta: http://designadinblogg.blogg.se/
Hur man designar sin egen blogg. Lätt som en plätt.

2007-12-09 @ 17:20:14
URL: http://malinolson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0