Dålig start...

Min dag idag började verkligen inte bra! Inte nog med att jag fortfarande är snuvig, har legat och snoozat i 45min, och är allmänt seg i kroppen... Tror ni inte att mitt internet inte fungerande!  JÄVLA SKIT COM HEM! Jag säger då det, skaffa aldrig com hem! Jag skulle aldrig rek det för ngn som frågar mig om vad dom skall ha för internet och telefon leverantör..

Sist så sa dom att dom skulle komma hit och fixa detta, men gjorde dom det?! Nej!

Gah! Jag blir så arg på sånt här!!!! Nä, dags att söga upp skiten och skaffa sig ngt annat istället, är det någon som kan rek ngt bolag?


Vi har funderat på telia eller tele2


Nä, nu skall jag pallra mig ner och boka tvätttid!


Ciao!


Kommentarer
Postat av: Karin

Hej
Jag kan trösta dig m att mitt internet ballade m ur idag...inte skoj. COMHEM ursäktade sig och sa att d va fel på min kabel från modemet...Hmmm*
Ha d bra

2007-12-11 @ 18:13:40
URL: http://lillak24.blogg.se/
Postat av: Karin

Ahh!
Jag har peppar, peppar inte haft några större bekymmer förens idag. Har väl haft flyt!
Ja glass e smaskens! =)
Ha d toppen!

2007-12-11 @ 22:34:35
URL: http://lillak24.blogg.se
Postat av: Linda Smith

Ja comhem suger verkligen. De tvingade mig att betala rakningar som redan var betalade, skummt. Men Telia och Tele 2 ska ju vara bra iaf. Klart det finns Ikea har, maste ju bara ha ork att ta sig dit med. Plus att julen inte firas har. :)

2007-12-11 @ 23:55:58
URL: http://lindasmith.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0