Detta...

Får väl ta och visa min familj som jag vet läser min blogg dagligen! *vinkar!=)*
Detta gör jag på mitt jobb...=)

**Bruschetta med parma skinka och getost** Mumsigt gott va d iaf! =)


**Oxfilé med potatiskaka och konjak sås, + en liten bädd med stekta grönsaker! **Också mumma*=)


Plus hela julbordet dårå! Får ta ett kort på allt nästa gång! Det är ett rätt stort julbord! =)

Idag har jag inte gjort så mkt, plockat lite här hemma... Slängt en massa gamla tidningar, sorterat i papper och fixat i vitrin skåpet...

Hade tänkt att gå ut och gått idag men

Så det blev en hemma dag idag, ser precis ut så som jag gjorde när jag gick upp idag... Har inte orkat göra mig iordning, och kommer inte göra det heller... Dessa två dagar är ju min "helg"...

Helgen gick bra iaf att jobba, lite segt att nästan bara jobba kväll..=/ Men det är ju mer cash...
Nä, nu skall jag skutta ut i köket för att laga lite middag till mig och älsklingen...
Spagetti&köttfärssås blir det idag! =) *mums*
/Sara


Kommentarer
Postat av: mamma

Vi ser fram emot middagen.
Kram mamma

2007-12-03 @ 20:22:41
URL: http://sastbro.blogg.se
Postat av: Josse

Spagetti och köttfärssås är mums=) De kanske jag skulle göra idag :P..Kram

2007-12-04 @ 14:01:41
URL: http://nilssonjosephine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0