Forts av Julen...

Så, nu skall jag ta mig tid till att blogga... Det har varit rätt mkt runt om kring just nu...
Min julhelg har varit helt okej!
Julafton tillbringade vi hos min svärfar. Och där var även Fredriks systers familj med tillhörande barn... Jätte trevligt var det..=)

Sen var det dags för Juldagen. Med tillhörande stess. Runt förmiddagen satte vi oss i bilen för att åka ner till Göteborg och till min familj...
Kl 15.00 skulle vi vara hos min syster Lina för att fira Leah som fyllde 1 den dagen. Kvart över 3 kom vi in igenom dörren lagomt stressade...=)
Sen så hade vi lite julklapps öppning efter att Andreas familj gått hem.. Fick lite allt möjligt smått och gott, och Fredrik med..=)

Lina, du måste ge mig receptet på tårtan! =D

Efter att vi hade varit hos syrran, så åkte vi hem till mams och paps...=) Fick äntligen träffa min lilla gullegris Dennis...

Sen satt vi bara och tog det allmänt lugnt...

Annandagen var tänkt till att vi skulle kolla på mellandags rean, men det var såååååååååå mkt folk på allum så jag och mamma struntade i det...
Senare på kvällen så gick jag och älsklingen på bio och tittade på Guldkompassen riktigt bra film! =)

Och igår åkte vi hem... Så nu är vi hemma igen hos våra små bebisar!=D  Dom fick stanna hemma eftersom vi inte var borta i så många dar, eftersom Fredrik var tvungen att jobba...

I mitt förra inlägg skrev jag inte så mkt, det var mest ett par starka ord... Jag tänkte att jag skall skriva varför dessa ord är valda...


-Längtan- Det har jag kännt länge, längtan till Göteborg och min familj...
-Glädje- Det var det jag kände och såg på julafton hos Fredriks familj... Samma sak hos min familj...
-Kärlek- Det är det jag känner från min älskling, och alla runt om kring mig...
-Stress- Att behöva stressa fram och tillbaka och hit och dit hela tiden!
-Förvånan- Över att få höra en sak om en människa...
-Nedstämdhet- Man började tänka på en del saker som hänt med åren som gått...
-Irritation- Över att en människa kan vara så jävla självisk!
-Tankeställare- Ja, det kan man säga att man fick!
-Sorg- Det är vad jag känner nu...
-Saknad- Det kände jag redan när vi åkte ut på motorvägen i Partille...

Varför jag inte skriver indirekt om vad det handlar om, det är för att det är rätt privat...

Nu skall jag hoppa in i dushen för att sedan gå till Fredriks syster jobb!
/Sara

Kommentarer
Postat av: Josse

Förstår att du inte vill skriva något om det är privat. en del saker vill man hålla för sig själv.
Hoppas allting fixar sig iaf gumman ;) Kramar *

2007-12-28 @ 15:04:17
URL: http://Nilssonjosephine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0