Lördag...


Hemma från jobb idag med... Pratade med chefen igår kväll, och både han ocjh jag tyckte det var bäst att jag stannade hemma... Så jag är 110% frisk på onsdag!

Sagt och gjort!, är hemma idag med...

Ja, rätt låt och person vann igår på Idol!
Marie kommer att gå riktigt långt med sin röst och personlighet!

Amanda också, hon är speciell. Men kanske inte en "idol"?

Båda två är iaf värdiga vinnare i mina ögon!

Jag har för örigt hittat min julklapp för iår!



En systemkamera... En nikon D40x. Varför önska sig en vanlig digital kamera, när man kan önska sig en fläskig med en gång? =D

Får jag inte denna i julklapp, vilket jag inte tror att jag får. Då får jag helt enkelt spara till en!=)
Jag skall ha en sån iaf!!!!! *i´m in love!*

Nä, skall studsa in i duschen!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Jen

Sån kamera skulle jag också vilka ha :) Säkert super dyr.
Kram

2007-12-08 @ 23:03:57
URL: http://jenfager.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0