Tisdag...

Det är redan tisdag, och min sista lediga dag... Sen är det jobb, jobb, jobb och lite mer jobb!  Fast jag kan ju gotta mig med att det är Ugly Betty & DHW idag på tv! =D Tisdagar är för bra helt enkelt!=)


Och eftersom det är min sista lediga dag denna veckan så skall det  
Och så skall det stor handlas på Willys  




**Gaah!!!!*
Vaknade idag och mådde verkligen skit...Dunder förkylning på gång kanske? =( Men det är bara att bita i det sura äpplet och åka till jobbet imorgon! Kan nog leva med lite halsont och huvudvärk imorgon, men frågan är om chefen min uppskattar det... Får gå å sova efter jag tvättat klart idag!

Åhhh, jag vet vad jag vill ha i julklapp!

image170

Bumblebee som är med i Transformers! Den bilen är bara för heeeeeeeeeeeet!! Eller hur? =)
Frågan är bara om Chip Foose har lust att göra en till mig för en liten summa pengar? =)
Typ si så där, 500 spänn kanske!? *haha*

På ett sätt vill jag att det skall bli jul, men ändå inte... Jag orkar inte flänga över land och rike... Göteborg, Karlskoga och Knutby...
Fast i här i kga är det lättare, har bor ju vi och älsklingens pappa och hans syster med familj...

Nä, nu skall jag göra mig iordning, diska och dammsuga lite, skriva klart inköpslistan m.m.m.m
Jag har för övrigt inte jul pyntat ännu!
Måste man göra det med en gång?
Är det en gyllene regel som finns, måste man följa strömmen, eller får man göra det när man själv vill?
Vad tycker ni?


Todels!
image171


Kommentarer
Postat av: Jen

Tack, va glad jag blir :)
Den bilen skulle sitta fint. En silver eller något :)
Hoppas att du känner dig bättre nu. Krya på dig. Kram

2007-12-04 @ 15:35:58
URL: http://jenfager.blogg.se
Postat av: elmas

haha den bilen hade inte varit helt fel:)
Kanonfin bil!!
Julpynta gör man som man själv känner för!
Följer ingen ström:)

2007-12-04 @ 17:50:15
URL: http://elmas.babyblogg.se/1/
Postat av: Josse

Jag tycker att man ska julpynta när man själv vill =) Den bilen hade inte varit helt fel :P

2007-12-05 @ 21:21:33
URL: http://Nilssonjosephine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0