Uttråkad!


 

Jag är uttråkad. Älskling kommer väl förhoppningvis hem snart hoppas jag... Han skulle skippa träningen idag för att bara mysa med mig ikväll! <3

En tanke slog mig härom dagen.

Under alla år som har varit så har det alltid varit en pang brud som gör reklam för under kläder för H&M,  och alltid är det samma visa varje år! Karlar krockar, bara för att dom sitter och dregglar över brudarna... Why?

Hade samma sak hänt om det var män på bilderna, och kvinnor som kör?
 I don´t think so!

Varför?
"Jo...
Kvinnor är försiktigare, kör lugnare bla bla bla bla!"
Skitsnack!
Kvinnor kan behärska sina sinnen och stänga av... 
Det kan inte män.
 

Näää, H&M skulle haft en sån här karl på omslagen, då skulle ingen köpa kläderna, krocka eller få ngn köpes nojja!

image172

Fan vilken pudding!  =D


"Gör som havet...
Våga"


Min feber har inte släppt, känner mig som om jag varit med om världens största party igår! =( Skit träligt...
Somna förut på soffan en stund. *Skönt*
Tills jag vaknade av grannen på 4:e våningen som spela musik... =(

Nä, kanske göra sig en varm kopp grönt te och lägga sig under täcket igen på soffan och tända lite ljus och fortsätta hoppas på att febern ger med sig en gång för alltid... Så jag kan jobba imorgon, inte för att jag tror att det kommer att gå!

Btw, Idol final imorgon!
Go Marie!
Bara älskar henne, och att hon slår alla andra som inte trott på henne på fingrarna! Så det skall vara!

Vem skall ni rösta på imorgon dagens final?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0