Detaljer...

Även om man städar hemma och tvättar... Så har man även tid för att sätta upp nya saker...=)

Denna gången blev det nya ljus hållare...=)

**Klickbilder**



Och dom jag fick av Lina & Andreas... Jätte fina är dom!=)
      Och en liten detalj som jag lät sitta kvar! =)

Usch, jag är jätte trött nu, har fixat och donat hela dagen...
Fast då slipper jag när jag kommer komma hem från jobbet! Då kan man ju bara slappa!
Börjar imorgon kl 7... Och lite nervös börjar jag allt bli! =/

Måste ringa min söta Mormor också, fick ett jätte gulligt kort från henne idag...
                                                  
                                                        **Detalj**
                          

Det där gjorde verkligen min dag idag! Älskar dig Mormor!

Och min älskade Mamma, du kan väl visa detta för henne? =)

Skall till Hund&Kattproffsen idag på ljusparty kl 19:00, hos Fredrik´s syster... Trevligt..=)

Nää, nu skall jag göra klart det sista så jag kan få gå ut i regnet och promenixa bort till min Älskling!

Bloggar sen!

/♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0