Fredag...


Min sista ledig fredag ikväll på bra länge... Sen är det jobb som gäller, börjar jobba på torsdag! =) Skall  bli skönt faktiskt...
Det enda som kanske kan bekymra mig lite, det är nog hur många timmar jag kommer att jobba... =/ Det kommer att bli 9 till 10 timmar pass varje helg... Om inte mer kanske... Men det är bara att bita i äpplet! Bara dricka en massa kaffe så bli det bra!

Idag om exakt 1 månad firar jag och min älskling 2 år också... Vart har dom där flygit iväg? *hmm*

Varför jag inte bloggat mycke, det är för att jag har varit helt fast framför tv:n, och Grays Anatomy nu är jag inne på säsong 2...=) Även fast man har sett nästan alla avsnitt så är det lika bra ändå! =)

Nu har jag tjatat på Fredrik hur mycke som helst över vart vi skall fira jul också, men inte har jag fått ett svar om det! *muttrar*
Eftersom jag bestämde förra året vart vi skulle vara så tyckte jag att han skulle få bestämma iår... Förra året fick min syster lilla Leah på juldagen. Därför tycker jag att det är inte mer än rättvist att han kan få bestämma för en gång skull!!

En annan tanke slog mig också, jag kommer i princip ha 3 dagar på mig att handla jul klappar... Om jag inte handlar det på mina lediga dagar annars dvs...

Imorgon så spelar TaKiDa här nere på stan, på lilla wickan. Vi hade tänkt att gå, men min snälla sambo tyckte nog inte att det är en sån bra idé eftersom det är skit litet där, och det säkert kommer att vara full proppat med folk... Massa fjortisar som egentligen skulle gått och lagt sig för längesen, då bolibompa varit på tv för längesen!

Kanske lika bra, annars får man väl bara ett PMS utbrott eller ngt! =D Och det vill vi ju inte!
Får väl hoppas att det var en skit spelning som dom gjorde...*Hoppas*

Nä, nu skall jag vara lite social med min sambo! ♥

Puss & Kram till er alla!

/Sara

Kommentarer
Postat av: ola

takida som e så bra=) klart du får ner å kolla.. blir ju lite avis nu ju hehe puss på dig hjärtat

2007-11-17 @ 02:02:10
URL: http://www.goldenastra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0