Hua...

Jag är såå seg just nu, det hade inte varit fel att få gå och nana kudde lite! =/

Men det kan jag ju inte! Skall gå och fortsätta på bilen idag, så vi kan få ihop den ngn gång och köra med den! Det är ju trots allt våran vinter bil!

Idag har jag faktiskt inte gjort mkt, suttit med datorn, ätit lite å pratat i tele med Fia! <3
Och sen har den trevliga fastighetsskötaren varit här och tätat våran balkong dörr! Vi har så kallt hemma..*brr*

Hade en mys dag med snuff igår som låg och sov i mitt knä en stund.. Passade då på att mixtra med min telefon lite.. Men jag vill gärna ha en riktig kamera! =/
image115
image116

Gosiga tassen!=)
Sen så vaknade hon och va super busig!=)
image117

Fick även några fina kort på Tuffe idag, hon är inte lätt att fota...=/

image119
Såå skön stil, fick passa på när hon var utmattad av allt lekande!=)
image120
image121

Mina älsklingar! <3

Skrev ju häromdan att dom försökt ta snöflingor i fönstret, har har vi ett kort när Snuff sitter och verkligen följer vissa flingor som flyger på utsidan!
image122

Just de ja, vaknade ju igår och möttes av snö ute..=( Har är ett klick kort!


Nää, nu skall jag gå till Fredrik... Måste fixa ihop bilen lite mer! Han måste vara ute till helgen!!!


Ciao!
/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0