Kvälls blogg...

Idag så pillade vi lite mer på bilen...
   

Och inredningen... Gjorde en hel rekond invändigt igår...=)
  

Hade tråkigt i somras och gjorde om panelen i dörrsidan, så nu är det grått skinn istället för tråkig plysch...=)

Det som är kvar nu på bilen är nya blinkers som kommer... Och en tvätt + rekond utvändigt!

Sen har vi bestämt oss för att sälja fälgarna som sitter på dessa korten! Ni som är lite intresserade kan ju skriva en rad eller två! =)

Sen så har väl ni som läser min blogg förstått att jag är en Volvo tjej, så det tar f*n emot lite att dricka ur en sån här kopp på jobbet!
 Och ni som känner mig vet ju hur jag är! =)

Nu är jag iaf ledig fram tills Fredag... Riktigt skönt...

Nu är det snart Cityakuten på 3:an... Frågan är om man skall kolla på det eller inte..=/ Kanske skall lägga sig och mysa med mitt hjärta och mina små gosingar!
  

Nu är det snart jul också... Vad skall man ha för jul belysning? Stjärna i fönstret eller vanlig ljusstake?

Blir nog en sån där stjärna med fot tror jag... =/ Såg en riktigt fin, en svart iofs men jag tror det hade blivit snyggt i köks fönstret...

Hmm, tål att funderas på..=)

Nä, nu blir det mys med tv och en go kopp kaffe i näven!=)

/Sara

Kommentarer
Postat av: Josse

Bilen blev ju jätte fin gumman=) Duktiga ni är =) Sommarbilen är lååg=) vinterbilen får blir lite lagom, vill inte ploga vägarna haha :P..Jo allt är bra här. med dig da=)? Kramar

2007-11-26 @ 23:46:20
URL: http://Nilssonjosephine.blogg.se
Postat av: JAPSIfashion

söt katt :D

2007-11-27 @ 16:12:23
URL: http://JAPSIfashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0