Nej nej...


Nääää, jag orkade inte greja med bilen idag... Det får grabbarna göra, så kan jag få en kväll ledigt!=)
Jag har ju tvättat hela dagen juh, så jag är rätt slut just nu...

Sitter i soffan med täcke och tända ljus och slöar framför tv:n...=)
Och väntar på att min älskling skall komma hem... Tror han gör det snart, eller jag hoppas!

Dagens middag blir förresten spagetti&köttfärssås...=) Gott gott, skall nog skicka ett mess och be älsklingen köpa med sig parmesan...*mums mums*

Ja just det ja, det har snöat här i natt, och imorse...Så lite vitt var det allt på hustaken och så... *Vill inte, vill inte, vill inte, vill inte ha någon snö!!!!*

Ja, jag är en sån människa som tycker att det kan vara mysigt med snö och så, men jag gillar inte kyla, och jag gillar inte att gå på snö när det är nästan -20 ute!
Inbiten Göteborgare som jag väl är, så är det nästan lite svårt att "njuta" av den riktiga vintern!
Som det kan vara här...=(

Har hittat jätte jul saker, men kan man verkligen handla sånt nu? Är det inte lite väl tidigt?

Hmm, njaaa...

Hepp, nu skall ja duscha!
/Sara

Kommentarer
Postat av: Josse

Du gör nog rätt i att vara hemma =) I denna kylan orkar man knappt ut haha, sitter också med tända ljus här hemma =) Igentligen är det nog lite tidigt att handla julsaker, jag är iaf sån som vill sätta upp allt direkt när jag har köpt det *fniss*..Va ute på stan idag, hittade ett par fina julgardiner för 50 kr så jag slog till ;)
Kram

2007-11-07 @ 19:45:26
URL: http://Nilssonjosephine.blogg.se
Postat av: Josse

Ohh din fuskis =) Jag vill med till Ikea=) Tack så mycket, jag blev faktiskt jätte nöjd med dom nya Gardinerna=) Ja visst fastnar man lätt framför datorn *fniss*..Men nu ska jag titta på Bonde söker fru iaf=) Kram

2007-11-07 @ 19:57:25
URL: http://Nilssonjosephine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0