Onsdag...


Idag är det sista avsnittet för Grey´s Anatomy för säsongen... Gud va fort det går! =(
Varför kan dom inte sända det fram tills det blir ljusare tider?

Och nu verkar det inte vara sämre än att det skall snöa varje dag här...=(

*Klicka*


Just nu snöar det och så är det kallt... -7, så snön försvinner ju inte! =(

Just de ja! Någon som vill ta hand om våran katt Tuffe på nätterna??
 Hon har börjat löpa nu, och det är INTE trevligt på nätterna! Knorrar och jamar hela tiden! =/
Får väl ta ett besök till lilla doktorn med henne och fixa d där... Lika bra att ta båda samtidigt...=/  Får köpa öron proppar så länge!=)

Funderar starkt på att färga mitt hår i ngn varmare färg också, men tyvärr så kommer jag bara att ångra mig sen när jag gjort det... Det slår aldrig fel..

Nu är man ju inte platina blond längre, och det känns rätt bra faktiskt... Har märkt att folk driver inte lika mkt med dig då, skillnad nu...=)
image154

Från en plåtning... Kanske borde ta upp det där igen, och fortsätta med det? *tål att tänkas på*

Nä, nu skall jag äta frukost image155 
Och till det blir det självklart kaffe till...=)

Hehe, förut när jag rökte så var jag i princip helt beroende av kaffe... Har märkt en helt sjuk skillnad, nu kanske jag dricker max 2-4 koppar om dagen... När jag var rökare, så blev det säkert det dubbla! =O
Men så här hade jag väl velat se ut på morgonen iaf!
image157

Haha helt sjukt det där!!=/ Nu mår jag iaf bättre, är piggare på morgonen och luktar 100000000% bättre än ett stinkande askfat! *usch!* Alla kläder luktar gott, och inte minst jag luktar bättre! =) Allt smakar helt nytt och främmande också! Rätt roligt att ha börjat jobba i kök nu när man inte röker längre, som att bli utbildad på nytt faktiskt, lite kul d där!=)

Nej, frukost! Magen kurrar!
/Sara

Kommentarer
Postat av: louise

En tjejen! för det första NEEEEJ färga inte håret.* en gång blond, alltid blond*
du är så fin, och är solt över dig att du har slutat röka. mycke bra där *blink*

2007-11-28 @ 13:11:05
URL: http://krollsan.blogg.se
Postat av: Josse

Gud vad fin du är gumman=) Jätte bra gjort av dig att sluta röka. Tummen upp =)Kramar

2007-11-29 @ 11:29:45
URL: http://Nilssonjosephine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0